تحقیق تمرينات كششي

دانلود تحقیق با موضوع تمرينات كششي، در قالب Word و در 12 صفحه قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق : تمرينات كششي در هر تمرين كششي تا 30 ثانيه در آن وضعيت باقي بمانيد، تا تمرينات كششي موثر واقع شوند، تا حد امكان ماهيچه را بكشيد، ( تا حدي كه در قسمت ماهيچه تحقیق تمرينات كششي|39018159|vob|تحقیق حرکات كششي,تحقیق در مورد حرکات كششي,دانلود تحقیق حرکت های كششي,پروژه تمرينات كششي, دانلود تحقیق تربیت بدنی در مورد تمرينات كششي,بررسی تمرينات كششي,تحقیق تربیت بدنی تمرينات كششي, مقاله تمرينات كششي, پایان نامه تربیت بدنی پیرامون تمرينات ,,,
با ما باشید با یکی دیگر از فایل های قابل دانلود با عنوان : تحقیق تمرينات كششي

دانلود تحقیق با موضوع تمرينات كششي،در قالب Word و در 12 صفحه قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق :
تمرينات كششي
در هر تمرين كششي تا 30 ثانيه در آن وضعيت باقي بمانيد، تا تمرينات كششي موثر واقع شوند، تا حد امكان ماهيچه را بكشيد، ( تا حدي كه در قسمت ماهيچه ها احساس درد نكنيد ). اگر تمرينات كششي را تا آخر انجام دهيد، متوجه خواهيد شد كه ماهيچه هايتان سفت تر مي شود در نتيجه، حركات كششي را خيلي سخت تر انجام مي دهيد. در انجام اين تمرينها محتاط باشيد!
1- كشش ماهيچه هاي جلويي ران
با يك دست، پا را گرفته و آن را به طرف باسن خم كنيد. پاي قائم بايد كمي خميده باشد در هر بار، پا را عوض كنيد.